Graag meedoen?

Mijn kind wil bij Kids Showkoor Arnhem!

U kunt uw kind aanmelden door een mailtje te sturen naar kids-showkoor@rijn-art.nl. Vermeld daarin de naam en de leeftijd van uw kind. Of U kunt het hiernaast getoonde belangstellingsformulier invullen.

Na ontvangst van uw aanmelding wordt zo spoedig mogelijk een aanmeldformulier naar u gezonden. Na het invullen daarvan, het accepteren van de algemene voorwaarden, het ondertekenen van het formulier en ontvangst van uw betaling is de aanmelding definitief, onder voorbehoud van voldoende deelname. Indien er sprake is van onvoldoende deelnemers geldt uw aanmelding als niet gedaan en zal het door u overgemaakte lesgeld per omgaande worden geretourneerd. Het is mogelijk om gedurende de cursus in te stromen. In overleg wordt bepaald of aan de eerstvolgende voorstelling zal worden meegedaan.

Natuurlijk moet uw kind de mogelijkheid krijgen om Kids Showkoor Arnhem te ontdekken. Daarom bestaat de mogelijkheid om een aantal lessen te kijken of Kids Showkoor Arnhem wat is voor uw kind. Als besloten wordt om uiterlijk na de derde les niet verder te gaan met de cursus, dan wordt het lesgeld, onder aftrek van de kosten voor drie lessen, per omgaande geretourneerd. Dat maakt de drempel nog kleiner om uw kind te laten meedoen met deze leuke en leerzame, muzikale activiteit! Want Kids Showkoor Arnhem is meer dan alleen een koor.

Belangstellingsformulier (gegevens worden gezonden naar kids-showkoor@rijn-art.nl en daar als email bewaard)