Wie zijn wij?

Kids Showkoor Arnhem staat onder leiding van twee docenten met veel ervaring. Onder andere met het Arabesk-Showkoor, dat nu is opgegaan in Kids Showkoor Arnhem.

Monique Brakkee

Monique heeft jarenlang zangles van professionele docenten gehad en heeft veel ervaring opgedaan in koren, musicalgezelschappen en zangensembles.  Ook heeft zij ruime ervaring als Peuterleidster en Onderwijsassistent bij diverse peuterspeelzalen en basisscholen. Haar muzikale en pedagogische kwaliteiten zet zij nu graag in voor Kids Showkoor Arnhem.

Lianne Blankestijn

DSC_0274
De dochter van Monique heeft na de opleiding aan de Willem Nijholt Academie voor Musical- en Muziektheater een universitaire studie Amerikanistiek voltooid. Maar haar liefde blijft de muziek en haar theoretische en uitvoerende ervaring wil zij graag overbrengen op de kinderen van Kids Showkoor Arnhem.