Algemene voorwaarden

Kids Showkoor Arnhem

Algemeen

Kids Showkoor Arnhem is onderdeel van Rijn-Art, dat onder andere lessen aanbiedt op het gebied van zang, dans en toneel voor kinderen van de basisschoolleeftijd.

Op www.kids.showkoor.nl en www.rijn-art.nl vindt u meer informatie.

Repetitieperiode

Data, tijdstippen, duur en plaats van de repetities worden op het inschrijfformulier vermeld. Tijdens schoolvakanties is er geen repetitie.

Inschrijving

De inschrijving is definitief na ontvangst van een door de ouder(s)/verzorger(s) volledig ingevuld inschrijfformulier per mail. Door het inschrijfformulier volledig ingevuld terug te sturen naar kids-showkoor@rijn-art.nl, verklaart/verklaren de ouder(s)/verzorger(s) volledig akkoord te gaan met deze algemene voorwaarden. De cursus gaat alleen door bij voldoende inschrijvingen. Daarnaast dient het formulier, ondertekend door ouder(s)/verzorger(s), door het kind op de eerste les te worden meegebracht.

Kledingvoorschrift

Gemakkelijk zittende kleding en dans- of gymschoenen.

Afwezigheid

Indien het kind niet aanwezig kan zijn bij de repetitie, dit graag vooraf melden via mail (kids-showkoor@rijn-art.nl) of op telefoonnummer 06-28949087 (Monique) of 06-41698398 (Lianne). Er vindt in dit geval geen restitutie plaats.

Lesuitval

Bij lesuitval door afwezigheid van de docenten zal er gezocht worden naar een inhaalmoment. Mocht er meer dan 1 les per repetitieperiode uitvallen zonder inhaalmoment, dan vindt er een evenredige restitutie plaats. De restitutie wordt verleend vanaf de tweede uitgevallen les.

De kosten worden op het inschrijfformulier vermeld.

Het gehele vermelde bedrag dient bij de start van de repetitieperiode, zoals op het inschrijfformulier vermeld, ontvangen te zijn. In overleg is betaling in twee termijnen mogelijk.

Kortingsregelingen

Wij bieden 20% korting* vanaf het tweede gezinslid dat aangemeld wordt.

*Bij gezinsleden in verschillende groepen geldt de korting op het lesgeld van het jongste kind/kinderen.

Proefperiode

Er geldt een proefperiode van drie lessen. Mocht het kind uiterlijk na drie lessen aangeven te willen stoppen met de cursus, dan wordt het betaalde bedrag, onder inhouding van het lesgeld voor drie lessen, teruggestort. Na de proefperiode is de inschrijving definitief en kan geen aanspraak gemaakt worden op het terugstortten van lesgeld. In bijzondere gevallen kan, uit coulance, hiervan worden afgeweken.

Aansprakelijkheid

Rijn-Art vof noch de docenten kunnen aansprakelijk gesteld worden voor enig lichamelijk  letsel, schade of vermissing van eigendommen tijdens, voorafgaande of na de lessen, repetities of uitvoeringen.

Beeld- en geluidsmateriaal

Beeld- en geluidsopnamen van repetities kunnen gebruikt worden voor publiciteit en andere relevante doeleinden. Mocht(en) (de) ouder(s)/verzorger(s) hier geen toestemming voor willen geven dient dit door hen schriftelijk aan ons kenbaar gemaakt te worden.

Toestemming mailverkeer

Door het ondertekenen van het inschrijvingsformulier geeft u toestemming om u regelmatig via de mail op de hoogte te houden van nieuws van Kids Showkoor Arnhem en andere activiteiten van Rijn-Art. U kunt deze toestemming overigens op elk gewenst moment via de mail weer intrekken.